četrtek, 24. april 2014

Vse najboljše

Pozdravljeni / Hello!


Iz ostankov potiskanih zelenih papirčkov sem naredila dolg trak in ga namesila za ozadje. Nasvet: nikoli ne vržite stran odrezkov, ker se jih da do konca uporabiti. ;)

Prijavljam na izziv: Najlepši par - April

Lepo se imejte. :)


SUPPLIES



5 komentarjev:

  1. Super reciklaža trakcev - všečkam :). Všeč mi je kombinacija barv - da tak skrivnostno elegantni izgled voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica...vse mi je všeč...izbor barv, vzorcev, uporaba robne šablone in svetleči napis! Hvala, ker ustvarjaš z Najlepšim parom...zelo sem vesela!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica. Tudi sama skoraj nikoli ne vržem ostanke papirja, posledica tega pa je nenadzarovano število malih papirčkov :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa res je, meni je tudi škoda vsakega koščka ( posledično jih je polna škatla potem, ne). Prlepa je tale tvoja čestitka!

    OdgovoriIzbriši