četrtek, 13. april 2017

Bombonček rojstvo / candy birth

Pozdravljeni / Hello!


Tokrat nisem izdelala čestitke, ampak sem vam pripravila prav poseben bombonček. Namen tega bombončka je, da se skupaj z mano veselite vesele novice. Postala sem prvič mamica. :) Deček je! ;)

This time I am not prepared greeting card, but I have made a special candy. The purpose of the candy is that I (in the first time) became a mother. :) So I want that all readers of my blog have a great time with me. ;) Is a boy! ;)



Pravila igre:

1. Postani moj spremljevalec.
2. Na svoj blog prilepi zgornjo sliko z direktno povezavo na moj blog.
3. Klikni na spodnji gumb (moder) in se vpiši za ta bombonček.

Bombonček je odprt do torka, 9. 5. 2017. Nagrajenec te igre bo oznanjen naslednji dan.

Vsem želim veliko sreče!

Game rules:

1. Become my follower.
2. Paste a picture (of candy) on your blog. Picture must have direct link to my blog.
3. Click on the blue button below and sing up for this candy.

The Candy Birth runs until on Tuesday May 9, 2017. The winner will be announced the following day.

I wish you good luck!



6 komentarjev:

  1. Oooo čudovita novica, čestitke in vse dobro vsem trem :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Congrats on being a new Mother thanks for the chance I've linked you all up :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakna krasna novica! Iskrene čestitke, mamica! Vse lepo tebi, atiju in malemu detetu. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, to je pa res čudovita novica. Čestitam ti iz dna srca in ti želim nepozabne trenutke s sinčkom.
    Konec meseca maja se ti 'pridružim' tudi jaz, sicer ne bom prvič postala mama, bom pa prvič dobila sinčka :)
    Lepo bodite vsi skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. OOOO tole pa je čudovita novica - Č E S T I T K E mami!!!!!! Dobordošla v klubu mamic in vse najlepše tudi očiju in seveda malemu frajerju :).

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, sem šele zdajle čisto po naključju videla tole veselo novico - ti čestitam, čeprav z zamudo, kako lepo in krasno se cartajte!

    OdgovoriIzbriši